Shopping bag
Persoonlijk advies? 0184 41 28 63
Sluiten
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Je kunt op verschoorstore.nl veilig en gemakkelijk betalen. iDEAL is de eenvoudigste en meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen in Nederland. Vanuit België is het ook mogelijk om met Bancontact te betalen. Onze Duitse klanten kunnen tevens kiezen voor Sofort Banking.
  • Wat is iDEAL?
    Met iDEAL betaal je je online aankopen via je vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en via dezelfde (strenge) beveiligingseisen van je bank.
  • Wat is MultiSafepay?
    Dat is de betaalprovider die de betaling afhandelt.
  • Kan ik mijn persoonlijke VIP cheque inwisselen bij betaling in de webshop?
    Nee, omdat de cheque persoonsgebonden is kan dit niet tijdens het afrekenen in onze webshop. 

    Mocht u de vip cheque online willen verzilveren kunt u een mail sturen naar info@verschoorstore.nl. Vermeld in uw mail het artikel en de maat die u zou willen bestellen. Wij zullen u dan een betaallink via de mail sturen. U hoeft dan zelf geen bestelling te plaatsen in de webshop.

Levering

  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
    Jouw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. In de regel wordt het pakket de eerstvolgende werkdag na de dag van aanbieding bij je thuis bezorgd, maar dit is afhankelijk van de bezorgdienst. Nadat wij je pakket hebben aangeboden bij de bezorgdienst ontvang je van ons een Track & Trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Zo zie precies wanneer je je pakket kunt verwachten.
  • Moet ik verzendkosten betalen?
    Wij brengen € 5,95 in rekening voor verzending binnen Nederland. De kosten voor bezorging in het buitenland worden automatisch berekend in de shoppingbag wanneer je je adres hebt ingevuld. Staat jouw land er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
    Verschoor Sliedrecht verstuurt je bestelling met POSTNL pakketservice.

Ruilen & retourneren

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, kun je het binnen 14 dagen na leverdatum retour zenden. Wij verzoeken je het retourformulier dat bijgevoegd is bij de bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen. Op het retourformulier vind je een retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt je op het postagentschap daarom altijd om het verzendbewijs met 3S nummer.
  • Kan ik een artikel ruilen?
    Ja. Indien je één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, plaats dan een nieuwe bestelling in onze webshop. Hier zie je direct de actuele voorraad en de beschikbare maten. En bovendien heb je zo het snelst je nieuwe artikel(en) in huis. Vermeld op het retourformulier dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Wij zullen dan geen retourkosten inhouden op de bestelling die je terugstuurt. Je gebruikt het antwoordnummer op het retourformulier dat is meegestuurd met je bestelling voor gratis verzending.
  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
    Kosten voor retourzending binnen en buiten Nederland zijn voor eigen rekening. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot terugstorting als je retour voldoet aan de retourvoorwaarden.
  • Kan ik een artikel ruilen of retourneren in de winkel?
    Ja, je kunt je artikelen op vertoon van het ingevulde retourformulier ook binnen 14 dagen retourneren of ruilen in de winkel. Bij retourneren in de winkel kunnen wij geen geld uitbetalen en zal het aankoopbedrag via de webshop teruggestort worden op het rekeningnummer waarmee je originele betaling is gedaan. Dit geldt ook voor een eventueel verschil wanneer je artikel ruilt.
    Bestellingen kunnen teruggebracht worden bij Verschoor Sliedrecht, Winkeler mode Naaldwijk of Sanne W in Naaldwijk.
  • Kan ik een afgeprijsd artikel ook retourneren?
    Ja, ook online bestelde afgeprijsde artikelen kun je volgens de hierboven genoemde voorwaarden retourneren.

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen met Verschoor Sliedrecht?
    Voor webshop gerelateerde vragen of opmerkingen kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@verschoorstore.nl Als je al een bestelling hebt geplaatst vragen wij je vriendelijk je ordernummer te vermelden. De webshop klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0184 41 28 63.

    Onze winkel is tijdens reguliere openingstijden bereikbaar (maandag 13.00-17.30 uur, dinsdag-vrijdag 09:30-17.30 uur, zaterdag 09:00-17:00, donderdag koopavond tot 21.00 uur) op het telefoonnummer:
    Damesafdeling +31 (0) 184 41 28 63
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.