Shopping bag
Persoonlijk advies? 0184 41 28 63
Sluiten
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Je kunt op verschoorstore.nl veilig en gemakkelijk betalen. iDEAL is de eenvoudigste en meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen in Nederland. Vanuit België is het ook mogelijk om met Bancontact te betalen. Onze Duitse klanten kunnen tevens kiezen voor Sofort Banking.
  • Wat is iDEAL?
    Met iDEAL betaal je je online aankopen via je vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en via dezelfde (strenge) beveiligingseisen van je bank.
  • Wat is MultiSafepay?
    Dat is de betaalprovider die de betaling afhandelt.
  • Kan ik mijn persoonlijke VIP cheque inwisselen bij betaling in de webshop?
    Nee, omdat de cheque persoonsgebonden is kan dit niet tijdens het afrekenen in onze webshop. 

    U uw bestelling op de reguliere manier plaatsen en de VIP cheque per post naar ons opsturen:

    Verschoor Sliedrecht
    t.a.v. Webshop
    Kerkbuurt 31
    3361 BC Sliedrecht

    Vermeld op de cheque u ordernummer. Wij zullen het bedrag dan na de retourtermijn verrekenen met uw order en naar u terugstorten.

Levering

  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
    Als je op werkdagen voor 15.00 uur besteld, wordt het artikel dezelfde dag nog door ons verstuurd met PostNL. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. In de regel wordt het pakket de eerstvolgende werkdag na de dag van aanbieding bij je thuis bezorgd, maar dit is afhankelijk van PostNL. Nadat wij je pakket hebben aangeboden bij PostNL ontvang je van ons een Track & Trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Zo zie precies wanneer je je pakket kunt verwachten.
  • Moet ik verzendkosten betalen?
    Wij brengen € 4,95 in rekening voor verzending binnen Nederland. De kosten voor bezorging in het buitenland worden automatisch berekend in de shoppingbag wanneer je je adres hebt ingevuld. Staat jouw land er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
    Verschoor Sliedrecht verstuurd je bestelling met PostNL pakketservice.

Ruilen & retourneren

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, kun je het binnen 14 dagen na leverdatum retour zenden. Wij verzoeken je het retourformulier dat bijgevoegd is bij de bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen. Op het retourformulier vindt je een retouradreslabel dat je kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen. Hierna kun je het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt je op het postagentschap daarom altijd om het verzendbewijs met 3S nummer.
  • Kan ik een artikel ruilen?
    Ja. Indien je één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, plaats dan een nieuwe bestelling in onze webshop. Hier zie je direct de actuele voorraad en de beschikbare maten. En bovendien heb je zo het snelst je nieuwe artikel(en) in huis. Je gebruikt de promotiecode op het retourformulier dat is meegestuurd met je bestelling voor gratis verzending.
  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
    Kosten voor retourzending binnen en buiten Nederland zijn voor eigen rekening. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot terugstorting als je retour voldoet aan de retourvoorwaarden.
  • Kan ik een artikel ruilen of retourneren in de winkel?
    Ja, je kunt je artikelen op vertoon van de originele kassabon én het ingevulde retourformulier ook binnen 14 dagen retourneren of ruilen in de winkel. Bij retourneren in de winkel kunnen wij geen geld uitbetalen en zal het aankoopbedrag via de webshop teruggestort worden op het rekeningnummer waarmee je originele betaling is gedaan. Dit geldt ook voor een eventueel verschil wanneer je artikel ruilt.
  • Kan ik een afgeprijsd artikel ook retourneren?
    Ja, ook online bestelde afgeprijsde artikelen kun je volgens de hierboven genoemde voorwaarden retourneren.

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen met Verschoor Sliedrecht?
    Voor webshop gerelateerde vragen of opmerkingen kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@verschoorstore.nl Als je al een bestelling hebt geplaatst vragen wij je vriendelijk je ordernummer te vermelden. De webshop klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0184 41 28 63.

    Overige vragen kun je mailen naar info@verschoorsliedrecht.nl Onze winkel is tijdens reguliere openingstijden bereikbaar (maandag 13.00-17.30 uur, dinsdag-vrijdag 09.00-17.30 uur, zaterdag 09:00-17:00, donderdag koopavond tot 21.00 uur) op het telefoonnummer:
    Damesafdeling +31 (0) 184 41 28 63
    Herenafdeling +31 (0) 184 41 27 32
Rembours Rembours iDEAL MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.