Shopping bag
Persoonlijk advies? 0184 41 28 63
Sluiten
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Ruilen & Retourneren

Vanaf het moment dat je bestelling is geleverd heb je een zichttermijn van 14 dagen. Mocht het artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kun je het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen.

Ruilen
Indien je één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen via onze webshop. Hier zie je direct de actuele voorraad en de beschikbare maten. En bovendien heb zo het snelst je nieuwe artikel(en) in huis. Je gebruikt de promotiecode op het retourformulier dat is meegestuurd met je bestelling voor gratis verzending.

Retourneren
Indien je één of meerdere artikelen wilt retourneren stuur je deze naar onderstaand retouradres.
Verschoor Sliedrecht
Afdeling Retouren
Kerkbuurt 31
3361 BC SLIEDRECHT

Indien je een artikel wilt retourneren dien je de volgende punten aan te houden:
1. Binnen de termijn van 14 dagen retour sturen.
2. (Een kopie van) de originele kassabon is meegestuurd.
3. De zending dient altijd voldoende gefrankeerd te zijn. Wij raden je aan om je retour altijd als postpakket te versturen.
4. Het artikel / de artikelen dienen in originele verpakking en met aangehecht prijskaartje retour te worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.
5. Het artikel / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
6. Het volledig ingevulde retourfomulier is bij de zending bijgevoegd.

Je aankoopbedrag
Na ontvangst van je retour in goede orde, streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug te storten op je bankrekening (verzendkosten van de heenzending worden alleen vergoed wanneer de gehele zending retour komt). Terugbetaling vindt automatisch plaats op het rekeningnummer waarmee de originele betaling is gedaan.

Belangrijk
Een retourzending waar geen (toereikende) portokosten voor zijn voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking is beschadigd of ontbreekt, worden ook niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker. Is je bestelling beschadigd bezorgd, vragen we je dit binnen 48 uur aan onze klantenservice te melden.

Kosten retourzending
De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de klant, en worden niet door ons vergoed. Alleen wanneer de gehele zending retour komt, worden de verzendkosten van de heenzending vergoed. Voor verkeerd geleverde of bij ontvangst beschadigde artikelen geldt dit uiteraard niet. In dit geval worden de kosten door ons vergoed. Wij zullen deze terugstorten op je rekening.

Retourneren in onze winkel in Sliedrecht
Je kunt je bestelling op vertoon van de originele kassabon en mét het ingevulde retourformulier ook retourneren of ruilen in de winkel. Bij retourneren in de winkel kunnen wij geen geld uitbetalen en zal het aankoopbedrag via de webshop teruggestort worden op het rekeningnummer waarmee de originele betaling is gedaan.

Rembours Rembours iDEAL MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.