Shopping bag
Persoonlijk advies? 0184 41 28 63
Sluiten
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Bestellen & bezorgen 

Bevestiging van je bestelling
Nadat je bestelling is afgerond ontvang je van ons automatisch een email met een bevestiging en je bestelnummer. Geen bevestiging van je order ontvangen? Afhankelijk van de instellingen van je mailaccount kan het soms voorkomen dat de bevestiging in de postbus ongewenste of onbelangrijke mail is binnengekomen. Is dit ook niet het geval, neem dan contact met ons op.

Bezorging & levertijd
Je bestelling wordt thuis afgeleverd door PostNL, doorgaans de dag nadat wij hem hebben verstuurd. Wij kunnen helaas geen pakketten versturen naar een PostNL afhaalpunt.

Bestel je op werkdagen voor 15.00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog door ons verstuurd. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. Houdt er rekening mee dat PostNL niet bezorgd op maandag en dat levering onverhoopt altijd iets langer kan duren, bijvoorbeeld rond de feestdagen. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je van ons een Track & Trace code waarmee je het kunt volgen.

Heb je jouw pakket niet in ontvangst kunnen nemen? Dan zal de postbezorger een kaartje in je brievenbus doen waarop staat waar je pakket heen is en wat te doen. 

Verzendkosten 
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij € 4,95. Verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van de bestemming. Als je deze tijdens het bestellen opgeeft worden de verzendkosten automatisch berekend.

Ophalen in onze winkel in Sliedrecht
Je kunt je bestelling gratis ophalen in onze winkel. Dit kan met de bevestiging die je van ons per mail ontvangt en nadat een van onze medewerkers je heeft geïnformeerd dat je bestelling klaarhangt.

5% spaarbonus
Ja het kan, shoppen en sparen tegelijk! Spaar met je aankopen in onze winkel en online mee voor modecheques. Over je aankopen spaar je 5%*. Wanneer het gespaarde bedrag € 15,- of meer bedraagt ontvang je thuis een cheque die je kunt verzilveren bij je volgende aankoop. De cheques worden twee keer per jaar uitgekeerd.

Artikel niet op voorraad
Ondanks onze goede zorg kan het voorkomen dat een door jou besteld artikel niet voorradig is. Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen, maar mocht het toch gebeuren dan ontvang je van ons tijdig bericht en wordt je betaling vanzelfsprekend teruggestort.

Klachten
Mocht er onverhoopt iets misgaan met je webbestelling of heb je een klacht over een online gekocht artikel, neem dan contact met ons op. Wij nemen je vraag of klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou graag naar een passende oplossing.

* Er wordt geen tegoed opgebouwd over afgeprijsde artikelen.
Rembours Rembours iDEAL MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.