Shopping bag
Persoonlijk advies? 0184 41 28 63
Sluiten
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Bestellen & bezorgen 

Bevestiging van je bestelling
Nadat je bestelling is afgerond ontvang je van ons automatisch een email met een bevestiging en je bestelnummer. Geen bevestiging van je order ontvangen? Afhankelijk van de instellingen van je mailaccount kan het soms voorkomen dat de bevestiging in de postbus ongewenste of onbelangrijke mail is binnengekomen. Is dit ook niet het geval, neem dan contact met ons op.

Bezorging & levertijd

Voor artikelen die op voorraad zijn bij Verschoor Sliedrecht en Verschoor Nextdoor geldt: voor 14:00 besteld, dezelfde dag verzonden. 
Voor artikelen die op voorraad zijn in onze andere filialen hanteren wij een langere levertijd van 1-4 werkdagen.
Klik op uw maat en bekijk winkelvoorraad voor de actuele voorraadinformatie.
In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. Houdt er rekening mee dat de levering onverhoopt altijd iets langer kan duren, bijvoorbeeld rond de feestdagen. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je van ons een Track & Trace code waarmee je het kunt volgen.

Verzendkosten 
Voor verzending binnen Nederland boven de € 75,- betaal je geen verzendkosten. Bij bestelling onder de € 75,- rekenen wij € 5,95. Verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van de bestemming. Als je deze tijdens het bestellen opgeeft worden de verzendkosten automatisch berekend.

Ophalen in onze winkels Verschoor Sliedrecht en Winkeler Mode Naaldwijk
Je kunt je bestelling gratis ophalen in onze winkel. Dit kan met de bevestiging die je van ons per mail ontvangt en nadat een van onze medewerkers je heeft geïnformeerd dat je bestelling klaar hangt.

5% spaarbonus
Ja het kan, shoppen en sparen tegelijk! Spaar met je aankopen in onze winkel en online mee voor modecheques. Over je aankopen spaar je 5%*. Wanneer het gespaarde bedrag € 15,- of meer bedraagt ontvang je thuis een cheque die je kunt verzilveren bij je volgende aankoop. De cheques worden twee keer per jaar uitgekeerd.

Artikel niet op voorraad
Ondanks onze goede zorg kan het voorkomen dat een door jou besteld artikel niet voorradig is. Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen, maar mocht het toch gebeuren dan ontvang je van ons tijdig bericht en wordt je betaling vanzelfsprekend teruggestort.

Klachten
Mocht er onverhoopt iets misgaan met je webbestelling of heb je een klacht over een online gekocht artikel, neem dan contact met ons op. Wij nemen je vraag of klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou graag naar een passende oplossing.

* Er wordt geen tegoed opgebouwd over afgeprijsde artikelen.
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.