Klantenservice

Klantenservice

Ontdek ook online de nieuwste mode in de webshop van Verschoor Sliedrecht. Hieronder leest u alles omtrent het bestellen, betalen, bezorgen en retourneren van artikelen.

Heeft u na het lezen van onderstaande informatie nog vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@verschoorstore.nl

Wij zullen uw vraag of opmerking zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Bestellen & Bezorgen

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, komt u in een scherm waarin naar uw naw-gegevens alsmede uw telefoonnummer en e-mail- en afleveradres wordt gevraagd. Wanneer u de betaalprocedure heeft afgerond en uw bestelling is verwerkt ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Pakketten worden door ons verstuurd via PostNL. Bezorging in het buitenland is op aanvraag, stuurt u hiervoor een e-mail naar bovenstaand e-mailadres. 

Nb. Geen bevestiging van uw order ontvangen? Afhankelijk van de instellingen van uw mailaccount kan het soms voorkomen dat de bevestiging in uw 'Ongewenste mail' is binnengekomen. Is dit niet het geval, neemt u dan contact met ons op via info@verschoorstore.nl

LEVERTIJD
Als het artikel op voorraad is en u voor 15.00 uur besteld heeft wordt het artikel dezelfde dag nog door ons verstuurd via PostNL. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. In de regel wordt het pakket de eerstvolgende werkdag na de dag van aanbieding bij u thuis bezorgd. Indien het artikel niet in ons centrale magazijn is, duurt de levering iets langer met een maximum van vijf werkdagen.

VERZENDKOSTEN

Wij brengen € 6,95 verzendkosten in rekening.

GRATIS OPHALEN IN DE WINKEL
U kunt uw artikel(en) gratis ophalen in onze winkel door in het betaalmenu te kiezen voor de optie 'ophalen in de winkel'. Wanneer u de betaalprocedure heeft afgerond ontvangt u van ons een orderbevestiging waarmee u het artikel kunt ophalen.

5% SPAARBONUS
Over uw aankopen spaart u 5%*. Wanneer u een online bestelling plaatst, spaart u automatisch mee voor een waardecheque. Wanneer het gespaarde bedrag € 15,- of meer bedraagt ontvangt u cheque die u kunt inwisselen bij uw volgende aankoop. De cheques worden twee keer per jaar uitgekeerd.

OVERIGE
Ondanks onze goede zorg kan het voorkomen dat een door u besteld artikel onverhoopt niet voorradig is. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, maar mocht het toch gebeuren dan ontvangt u van ons tijdig bericht en wordt uw betaling vanzelfsprekend teruggestort.

Betalen          

Bij Verschoor Store kunt u veilig online betalen via iDeal. iDEAL is de meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen in Nederland. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven, zodat we direct kunnen beginnen met het verwerken van de bestelling. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.

Ruilen en Retourneren

Vanaf het moment dat uw bestelling is geleverd heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen. 

RUILEN
Indien u één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen via onze webshop. Hier ziet u direct de actuele voorraad en de beschikbare maten. En bovendien heeft u zo het snelst uw nieuwe artikel(en) in huis. U gebruikt de coupon code op het retourformulier dat is meegestuurd met uw bestelling voor gratis verzending.

RETOURNEREN
Indien u één of meerdere artikelen wilt retourneren dient u deze retour te zenden aan onderstaand retouradres.  

Verschoor Sliedrecht
Afdeling Retouren
Kerkbuurt 31
3361 BC SLIEDRECHT 

Indien u een artikel wilt retourneren dient u de volgende punten aan te houden:

  1. Binnen de termijn van 14 dagen retour sturen.
  2. (Een kopie van) de originele kassabon is meegestuurd.
  3. De zending dient altijd voldoende gefrankeerd te zijn. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
  4. Het artikel / de artikelen dienen in originele verpakking en met aangehecht prijskaartje retour te worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.  
  5. Het artikel / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
  6. Het volledig ingevulde retourfomulier is bij de zending bijgevoegd.

UW AANKOOPBEDRAG

Na ontvangst van uw retour in goede orde, streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen, doch uiterlijk binnen 30 dagen, na terugzending terug te storten op uw bankrekening (verzendkosten van de heenzending worden alleen vergoed wanneer de gehele zending retour komt). Terugbetaling vindt automatisch plaats op het rekeningnummer waarmee uw originele betaling is gedaan.

BELANGRIJK
Een retourzending waar geen (toereikende) portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking is beschadigd of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker.

Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m., doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden.

KOSTEN RETOURZENDING
De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de klant, en worden derhalve niet door Verschoor Store vergoed. Alleen wanneer de gehele zending retour komt, worden de verzendkosten van de heenzending door ons vergoed.

Voor verkeerd geleverde / bij ontvangst beschadigde artikelen geldt een uitzondering. In dit geval worden de kosten voor het retourzenden uiteraard door Verschoor Store vergoed door het terugstorten van de bezorgkosten op uw rekening.

RETOURNEREN IN DE WINKEL
U kunt uw artikelen op vertoon van de originele kassabon en het ingevulde retourformulier ook retourneren of ruilen in de winkel. Bij retourneren in de winkel kunnen wij geen geld uitbetalen en zal het aankoopbedrag via de webshop teruggestort worden op het rekeningnummer waarmee uw originele betaling is gedaan.

KLACHTEN
Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw webbestelling of heeft u een klacht over een online gekocht artikel, neemt u dan contact met ons op. U kunt dit melden op info@verschoorschoorstore.nl Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u graag naar een passende oplossing.

* Er wordt geen tegoed opgebouwd over afgeprijsde artikelen en waardecheques.

Twitter feed